
Dziś wyborem dnia jest sukienka z PPQ. No cóż, że jest ładna, nie można zaprzeczyć. Ale jej cena jest wprost powalająca! Jest dla SS i kosztuje 32 sd. Mimo, że można znaleźdź na nią kasę, to nie jestem pewna czy wogóle warto ją kupować :/ A Wy co o niej sądzicie?

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz