Życzę wam pogodnego , radosnego , spędzonego z rodziną i przyjaciółmi Nowego roku .
Co robicie? Gdzieś idzie czy zostajecie w domku? W co się ubieracie ?
Ja tańczyczłam , jadłam i piłam , a teraz czekam na szampana ;D Oczywiście zostałam w domu , ale mam możliwość iść do MOJEGO pensjonatu ( moich rodziców) . Sorrki za przechwałki xD Ja jestem ubrana w podarte spodnie z H&M , bolerko z KappAhla , bluzke z (Super) Garfieldem ze skelpu
Pull and Bear i naszyjniki z Divy : nerdy,kostka rubika,baranek i agrafke z dodatkami . I zrobiłam se fryzurke emo (juhu!! , ale mama nie była z tego powodu happy ) .
A , wy (hehe) ?


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz